Amazon Prime à confirme le rachat de la série The Expanse
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Les fans peuvent déclencher un soupir de soulagement: il y aura une nouvelle saison de The Expanse. Ils devront simplement s'abonner à Amazon Prime.
« The Expanse est sauvée » : il n'est pas nécessaire que quatre mots à Jeff Bezos, 슡 eo d'amazon, provoquent une foule d'hourras sur une affaire de développement spatial international. De manière générale, la série The expanse, qui n'a pas été renouvelée pour une quatrième saison sur une chaîne Syfy,
se rassemble pour être capable de redécoller sur plateforme vidéo accessible dans un staffman d'abonnement Amazon prévaut. Le géant américain a non seulement renvoyé les droits d'une transmission et promis aussi d'autres épisodes inédits. Les admirateurs, dans une caractéristique affligée par une décision de Syfy, peuvent être facilités: ils ont fait du lobbying.
Belters, Earthers, Martians! We united as one human race.— #SaveTheExpanse Campaign (@SaveTheExpanse) 26 mai 2018
We kept the Roci flying! The work will continue.
We #SAVEDTheExpanse!
Thank you to the best damn fandom in the world; to the cast, crew & @AlconEnt for giving us this amazing show; & to @AmazonStudios for picking it up! pic.twitter.com/bwywxbfATc
L'EXPANSE EST SAUVÉE
To tell the truth, the relief is shared by many people, starting with James S. A. Corey, name of the duo of writers Daniel Abraham and Ty Franck at the origin of the novels. But also by Andrew Kosove and Broderick Johnson, co-founders of production company Alcon Entertainment. Delighted, they said,
"We could not be happier to see that The Expanse will continue on Amazon Prime! We are very grateful to Jeff Bezos, Jen Salke and their team for showing incredible faith in our series. "
It must be said that the community has particularly campaigned for The Expanse to be saved. On Twitter,
we can even find a #SaveTheExpanse Campaign account that shouted victory after formalizing the good news. On change.org, a petition to Amazon and Netflix garnered nearly 140,000 subscriptions while a banner was funded to be erected in the sky.
So many militant actions that gave arguments to Amazon.
#SaveTheExpanse Airplane Banner is Up & Flying Over #AmazonStudios in Santa Monica Now! Global Aerial Advertising Since 1947 @airadsworldwide pic.twitter.com/RPfC8v5a8O— Airads Worldwide (@airadsworldwide) 15 mai 2018
Finalement, ce n’est pas seulement une victoire pour The Expanse et ses fans. Car Amazon sort également gagnant de cette affaire avec une nouvelle exclusivité à ajouter dans son catalogue maison et à brandir au nez de Netflix. Par ricochet, on peut dire que Netflix a loupé le coche.